مؤسسه یونیدرو در راستای افزایش نقش شرکت‌های دانش‌بنیان در زنجیره ارزشی معدن و صنایع معدنی و لزوم توجه به اهمیت برقراری ارتباط فیمابین طرف عرضه و تقاضا، ظرفیت برجسته شرکت‌های دانش‌بنیان مرتبط با معدن و صنایع معدنی و همچنین رویکرد تعاملی بازیگران این حوزه درصدد است دومین دوره جشنواره ایده‌های ارزش‌آفرین معدن و صنایع معدنی (اینوماین3)  را با حمایت سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو)، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، صندوق نوآوری و شکوفایی، دانشگاه تهران و با همکاری بازیگران بخش معدن و صنایع معدنی برگزار نماید.

در این جشنواره، نمایشگاهی با حضور شرکت‌های دانش‌بنیان منتخب برگزار می‌شود که بستری مناسب برای بازارسازی و بازاریابی خواهد بود به طوری که با امضای تفاهم‌نامه‌های فروش میان شرکت‌های دانش‌بنیان و خریداران، بسته‌های تشویقی به طرفین ارائه خواهد شد.

شایان توجه است با توجه به محدودیت حضور شرکت‌ها، کارگروه‌های ارزیابی اینوماین3 شرکت‌های متقاضی را ارزیابی و فهرستی از منتخبین را اعلام خواهد کرد. لذا بایسته است حداکثر تا تاریخ 1400/03/30 اقدام به تکمیل فرآیند ثبت‌نام کرده و موارد درخواستی را جهت ارزیابی دقیق به طور کامل تکمیل نمایند.